1. Co możesz zamówić w PICTUREWALL.PL?
W Picturewall.pl można kupić fototapety, naklejki i obrazy. Klient samodzielnie wybiera materiał do wydrukowania oraz określa indywidualne parametry produkcji.
2. Jak w PICTUREWALL.PL mogę dokonać zamówienia ?
Krok pierwszy- wybór zdjęcia. Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz z dostępnych kategorii.
Możesz też wgrać swoje zdjęcia klikając z twojego zdjęcia.
Krok drugi – możesz zmieniać dowolne parametry dostosowując produkt do własnych potrzeb. Określ na czym chcesz mieć wydrukowaną swoją grafikę.
Istnieje też możliwość dodania zdjęcia swojego pokoju i zobaczenia jak na ścianie prezentuje się wybrana grafika.
Krok trzeci dodaj do koszyka i postępuj wg ścieżki zakupu.
3. Jak w PICTUREWAL.PL mogę dokonać płatności ?
Ceny towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT;
Klient ma możliwość uiszczenia opłaty za pośrednictwem systemu Przelewy24 lub przelewu na konto bankowe: 70 1240 4012 1111 0000 3097 3507
Istnieje też możliwość płatności za pobraniem do 2000 zł
4. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zapłacić po otrzymaniu zamówienia?
Tak. Można zapłacić za fototapetę kurierowi do 2000 zł.
5. Jakie w PICTUREWALL.PL są terminy realizacji i dostawy?
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym do 5 dni roboczych (w okresie świątecznym termin może się wydłużyć o kilka dni) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie, na które składa się zazwyczaj 1-3 dni produkcji ( czasami może wynieść 1-5 dni przy dużej ilości zamówień na sklepie) oraz 1-2 dni transportu zamówienia do miejsca wskazanego przez klienta.
6. Co mogę zrobić gdy otrzymam uszkodzoną przesyłkę?
W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony, należy zareklamować przesyłkę kurierowi i spisać w jego obecności protokół reklamacji. Należy także odmówić przyjęcia takiego towaru oraz niezwłocznie skontaktować się z nami.
7. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zwrócić towar ?
Prawo odstąpienia od Umowy kupna/sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Dlatego w naszym Sklepie możliwość zwrotu towaru jest bardzo ograniczona, gdyż jest on wykonywany na indywidualne zamówienie Klienta.
Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru, jeśli reklamacja jest uzasadniona.
Serwis PICTUREWALL.PL nie bierze odpowiedzialności za jakość wydruków z plików przesłanych przez Klientów.
8. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zmienić kolor, kadrowanie i dodać efekt ?
Tak. Na stronie zamówienia można użyć wielu opcji dopasowania grafiki do swoich potrzeb, w tym kadrowania, zmiany kolorów i efektów graficznych. Jeśli chcesz zmienić coś jeszcze, czego nie uwzględniliśmy w kreatorze, prosimy napisać do nas kontakt@picturewall.pl. Istnieje możliwość skorzystania z usług naszych grafików.
9. Czy w PICTUREWALL.PL moje dane osobowe są chronione?
Wszystkie dane osobowe są chronione przed dostępem osób trzecich.
10. Jak mogę się szybko skontaktować z PICTUREWALL gdy mam więcej pytań?
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami wysyłając do nas e-mail pod adres kontakt@picturewall.pl
11. Czy w PICTUREWALL.PL kolory wydruków pokrywają się z kolorami zdjęć widocznych na ekranie
Kolory wydruków mogą odbiegać od tych widocznych na ekranie. Każdy monitor zależnie od klasy i przeznaczenia, posiada inne możliwości pokrycia koloru. Dodatkowo światło ma podstawowe znaczenie w kwestii odbioru barwy. Wpływa zarówno na to co widzimy na monitorze, jak i na percepcję wydruku. Jest to szczególnie istotne przy grafikach jasnych, gdzie tonacja szarości będzie się zmieniać w zależności od oświetlenia otoczenia. Sprawdzamy druk w standardowym świetle dziennym tj. 6500K, a okresowa kalibracja maszyn pozwala na odpowiednią reprodukcję barwy.
Jak sprawdzić kolorystykę fototapety przed zamówieniem? Najlepszym sposobem, aby upewnić się co do kolorystyki fototapety, jest zamówienie próbki wzoru. Umożliwiamy zamówienie miniaturki wzoru w formacie A4, na życzenie możemy przygotować w innej wielkości. Tylko próbka może być podstawą reklamacji kolorystycznej. Dzięki próbce, można zobaczyć rzeczywisty kolor tapety, zamiast bazować na jego często nieprecyzyjnym odwzorowaniu na ekranie komputera lub telefonu.
Odcień światła w pomieszczeniu docelowym może wpływać na odbiór koloru (w szczególności odcienie szarości i beżu). Kolor biały na tapecie to kolor materiału - nie biała farba.
12. Co jeżeli otrzymam towar, który nie odpowiada mojemu zamówieniu ?
Jeśli dostarczony towar nie odpowiada zamówionemu prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami!
13. Czy PICTUREWALL.PL stosuje techniki druku oraz materiały przyjazne środowisku?
Tusze stosowane do drukowania, są przyjazne dla środowiska i bezpieczne dla zdrowia ludzi. Ten rodzaj atramentu nadaje się do zastosowania w dowolnym pomieszczeniu.
14. Jaka powinna być rozdzielczość i jakość zdjęć nadesłanych do kreatora PICTUREWALL.PL?
Plik powinien być w rozdzielczości 300 dpi, jeśli podczas ładowania zdjęcia pojawi się komunikat, że zdjęcie jest niewystarczającej wielkości, napisz do nas na kontakt@picturewall.pl i prześlij zdjęcie w załączniku. Sprawdzimy jaki maksymalny rozmiar wydruku można uzyskać z przesłanego zdjęcia.
15. Czy istnieje możliwość obejrzenia produktów we Wrocławskiej siedzibie PICTUREWALL.PL?
Oczywiście, że tak! Zapraszamy serdecznie do naszego biura. Wrocław aleja Poprzeczna 80
16. Jakie są koszty transportu przy zamawianiu w sklepie internetowym PICTUREWALL.PL?
Koszt wysyłki fototapet kurierem wynosi od 22 zł do 37 zł w zależności od wybranego wariantu. Kosz wysyłki obrazów wynosi od 52 zł do 57 zł. Koszt transportu dla zamówień spoza oferty lub większych gabarytowo od standardowych, ustalany jest indywidualnie z klientem. Jeżeli odbiorca wybierze opcję przeadresowania przesyłki to sklep doliczy 16 zł za dodatkowo płatną usługę.
17. Czy mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie w PICTUREWALL.PL?
O statusie zamówienia informujemy drogą mailową przez automatyczny system internetowy. Status zamówienia możesz sprawdzić również po zalogowaniu się do naszego serwisu Picturewall.pl
18. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zamówić produkt idealnie dopasowany do rozmiaru mojej ściany?
Oczywiście. Nasz kreator pozwala na zamówienie fototapet i innych naszych produktów z dokładnością do 1mm. Przy czym ze względów technicznych dopuszczalne są przesunięcia o +/- 3mm.
Wymiary większe lub nietypowe są dostępne na indywidualne zamówienie: kontakt@picturewall.pl lub tel. kom. 511 448 804 / kom. 799 082 125
19. W jaki sposób PICTUREWALL.PL pakuje swoje produkty?
Wszystkie nasze produkty są zabezpieczone folią stretch. Wszystkie zamówienia wysyłane są odpowiednio w twardych tubach lub kartonach specjalnie przygotowanych pod dany produkt.