1. Co możesz zamówić w PICTUREWALL.PL?

W Picturewall.pl można kupić fototapety, naklejki i obrazy. Klient samodzielnie wybiera materiał do wydrukowania oraz określa indywidualne parametry produkcji.

2. Jak w PICTUREWALL.PL mogę dokonać zamówienia ?

Krok pierwszy- wybór zdjęcia. Skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz z dostępnych kategorii.

Możesz też wgrać swoje zdjęcia klikając z twojego zdjęcia.

Krok drugi – możesz zmieniać dowolne parametry dostosowując produkt do własnych potrzeb. Określ na czym chcesz mieć wydrukowaną swoją grafikę.

Istnieje też możliwość dodania zdjęcia swojego pokoju i zobaczenia jak na ścianie prezentuje się wybrana grafika.

Krok trzeci dodaj do koszyka i postępuj wg ścieżki zakupu.

3. Jak w PICTUREWAL.PL mogę dokonać płatności ?

Ceny towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT;

Klient ma możliwość uiszczenia opłaty za pośrednictwem systemu Przelewy24 lub przelewu na konto bankowe: 70 1240 4012 1111 0000 3097 3507

Istnieje też możliwość płatności za pobraniem do 2000 zł



4. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zapłacić po otrzymaniu zamówienia?

Tak. Można zapłacić za fototapetę kurierowi do 2000 zł.



5. Jakie w PICTUREWWALL.PL są terminy realizacji i dostawy?

Realizacja zamówienia w sklepie internetowym do 5 dni roboczych (w okresie świątecznym termin może się wydłużyć o kilka dni) od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie, na które składa się zazwyczaj 1-3 dni produkcji ( czasami może wynieść 1-5 dni przy dużej ilości zamówień na sklepie) oraz 1-2 dni transportu zamówienia do miejsca wskazanego przez klienta.



6. Co mogę zrobić gdy otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

W przypadku, gdy otrzymany towar jest uszkodzony, należy zareklamować przesyłkę kurierowi i spisać w jego obecności protokół reklamacji. Należy także odmówić przyjęcia takiego towaru oraz niezwłocznie skontaktować się z nami.



7. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zwrócić towar ?

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) zwrotowi nie podlegają produkty wykonywane na indywidualne zamówienie oraz takie produkty, których wady wynikają z niewłaściwych plików graficznych dostarczonych przez Zamawiającego lub innych zaniedbań ze strony zamawiającego.

Dlatego w naszym sklepie możliwość zwrotu towaru nie istnieje, gdyż jest on wykonywany na indywidualne zamówienie Klienta. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru jeśli reklamacja jest uzasadniona. Serwis Picturewall.pl nie bierze odpowiedzialności za jakość wydruków z pliku przesłanego przez Klienta.



8. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zmienić kolor, kadrowanie i dodać efekt ?

Tak. Na stronie zamówienia można użyć wielu opcji dopasowania grafiki do swoich potrzeb, w tym kadrowania, zmiany kolorów i efektów graficznych. Jeśli chcesz zmienić coś jeszcze, czego nie uwzględniliśmy w kreatorze, prosimy napisać do nas kontakt@picturewall.pl. Istnieje możliwość skorzystania z usług naszych grafików.



9. Czy w PICTUREWALL.PL moje dane osobowe są chronione?

Wszystkie dane osobowe są chronione przed dostępem osób trzecich.



10. Jak mogę się szybko skontaktować z PICTUREWALL gdy mam więcej pytań?

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami wysyłając do nas e-mail pod adres kontakt@picturewall.pl



11. Czy w PICTUREWALL.PL kolory wydruków pokrywają się z kolorami zdjęć widocznych na ekranie

Kolory wydruków mogą nieznacznie odbiegać od tych widocznych na ekranie. Różnice takie wynikają z indywidualnych ustawień monitora.

12. Co jeżeli otrzymam towar, który nie odpowiada mojemu zamówieniu ?

Jeśli dostarczony towar nie odpowiada zamówionemu prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami!

13. Czy PICTUREWALL.PL stosuje techniki druku oraz materiały przyjazne środowisku?

Tusze stosowane do drukowania, są przyjazne dla środowiska i bezpieczne dla zdrowia ludzi. Ten rodzaj atramentu nadaje się do zastosowania w dowolnym pomieszczeniu.



14. Jaka powinna być rozdzielczość i jakość zdjęć żeby załadować do kreatora PICTUREWALL.PL?

Plik powinien być rozdzielczości 300DPI jeśli podczas ładowania zdjęcia pojawi się komunikat, że zdjęcie jest niewystarczającej wielkości, napisz do nas na kontakt@picturewall.pl i prześlij zdjęcie w załączniku. Sprawdzimy jaki maksymalny rozmiar wydruku można uzyskać ze zdjęcia.



15. Czy istnieje możliwość obejrzenia produktów we Wrocławskiej siedzibie PICTUREWALL.PL?

Oczywiście, że tak ! Zapraszamy serdecznie do naszego biura. Wrocław ul.Krakowska 98



16. Jakie są koszty transportu przy zamawianiu w sklepie internetowym PICTUREWALL.PL ?

Koszt wysyłki fototapet kurierem wynosi od 22 zł do 37 zł w zależności od wybranego wariantu. Kosz wysyłki obrazów wynosi od 52 zł do 57 zł. Koszt transportu dla zamówień spoza oferty lub większych gabarytowo od standardowych, ustalany jest indywidualnie z klientem. Jeżeli odbiorca wybierze opcję przeadresowania przesyłki to sklep doliczy 16 zł za dodatkowo płatną usługę.



17.Czy mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie w PICTUREWALL.PL?

O statusie zamówienia informujemy drogą mailową przez automatyczny system internetowy. Status zamówienia możesz sprawdzić również po zalogowaniu się do naszego serwisu Picturewall.pl 



18. Czy w PICTUREWALL.PL mogę zamówić produkt idealnie dopasowany do rozmiaru mojej ściany?

Oczywiście. Nasze wszystkie kreatory zdjęć pozwalają na zamówienie wielkości fototapet i innych naszych produktów z dokładnością co do 1mm. Wymiary większe lub nietypowe również są dostępne na indywidualne zamówienie kontakt@picturewall.pl lub tel.71 792 77 47 / kom. 511 448 804 / kom. 799 082 125



19. W jaki sposób PICTUREWALL.PL pakuje swoje produkty?

Wszystkie nasze produkty są zabezpieczone folią stretch. Wszystkie zamówienia wysyłane są odpowiednio w twardych tubach lub kartonach specjalnie przygotowanych pod dany produkt.






Fototapety Autorskie ze złotym kolorem

Fototapety premium

Fototapety przeznaczenie

Fototapety kolekcje

Fototapety Dla Biznesu